Zapobieganie kryzysom w employer brandingu

Ten kurs nauczy Cię samodzielnie zdiagnozować co może być przyczyną kryzysu employer brandingowego oraz nauczy Cię jak samodzielnie opracować Księgę Kryzysową.

Wstęp: Zasady pracy

Nauczę Cię jak samodzielnie opracować Księgę Kryzysową,
dzięki temu znacząco ograniczysz ryzyko wystąpienia kryzysu
oraz dowiesz się jak można skutecznie zapobiegać ewentualnym
kryzysom employer brandingowym.

Kurs online obejmuje 4 lekcje, które umożliwiają rzetelną diagnozę co może być przyczyną kryzysu w employer brandingu oraz pozwalają wypracować skuteczne sposoby zapobiegania im.

Pamiętaj, że każda organizacja jest inna i dla każdej firmy należy opracować indywidualną Księgę Kryzysową.

Lekcja 1: Diagnozowanie źródeł kryzysów employer brandingowych

Dowiesz się jakie są najpopularniejsze źródła kryzysów employer brandingowych (ponad 40 sytuacji).

Poznasz kluczowe podstawy prawne, które mają zastosowanie przy opracowywnaiu Księgi Kryzysowej.

Poznasz strukturę Księgi Kryzysowej.

Lekcja 2: Przewidywanie skutków, ocenianie ryzyka wystąpienia kryzysu w employer brandingu

Dowiesz się jakie skutki mogą wywoływać kryzysy oraz dlaczego jedne marki są piętnowane, inne wychodzą z kryzysów silniejsze.

Poznasz kluczowe prawa psychologii pozwalające zrozumieć i przewidzieć reakcje uczestników zdarzeń.

Lekcja 3: Rozwiązywanie kryzysów

Dowiesz się jakie są sposoby rozwiązywania kryzysów w zależności od okoliczności.

Dowiesz się jaką rolę odgrywają wartości firmowe, kultura organizacji oraz umiejętności personalne menedżerów w procesie rozwiązywania konfliktów.

Dowiesz się jak powołać sztab kryzysowy i jaką rolę pełni.

Lekcja 4: Zapobieganie kryzysom w employer brandingu

Dowiesz się jakie działania zaradcze należy wdrożyć, by zapobiec ewentualnym kryzysom w employer brandingu.

Dowiesz się jak wdrożyć Księgę Kryzysową w życie.

Organizacja kursu

Kurs online obejmuje 4 lekcje. Każda lekcja obejmuje wprowadzenie do tematu w postaci prezentacji wideo ilustrowanego przykładami z polskiej i międzynarodowej praktyki oraz zeszytu ćwiczeń (gotowe szablony do wykorzystania). Wykonanie ćwiczeń zgodnie ze wskazówkami gwarantuje samodzielne opracowanie pełnej Księgi Kryzysowej w ciągu 3 miesięcy od rozpoczęcia kursu online, czyli zebranie informacji, co może być przyczyną kryzysu oraz jak im zapobiegać w danej firmie.

Ponadto integralną częścią kursu są 2 webinary organizowane w 2 i 5 tygodniu po rozpoczęciu kursu. W trakcie webinarów omawiane są wybrane szablony oraz pytania ze strony uczestników. Nagrania webinarów są potem dostępne dla uczestników kursu.

Uczestnik ma 4-miesięczny dostęp do materiałów kursu online.

Na uczestników kursu czekają również BONUSY – dodatkowe materiały edukacyjne (artykuły, case studies, nagranie webinarów).

Zainteresowana? Zainteresowany?

Lista kursantów została zamknięta 5 marca 2018 roku. Możesz zapisać się na listę oczekujących, a powiadomię Cię o kolejnej edycji. Więcej informacji o programie znajdziesz TUTAJ.