Jak opracować skuteczną strategię
i plan działań employer brandingowych?

Kurs online, który nauczy Cię krok po kroku jak opracować strategię, by kształtować markę pracodawcy.

Informacje ogólne

Kurs ma na celu zapoznać Cię z procesem opracowywania strategii employer brandingowej, a następnie planu działań employer brandingowych. Cały proces został podzielony na kilkanaście etapów. Przestudiowanie całości zajmie Ci co najmniej 80 godzin, połowę tego czasu zainwestuj w przestudiowanie materiałów zamieszczonych na stronach kursu, a drugą połowę poświęć na wykonanie ćwiczeń i analiz. Każda lekcja składa się z prezentacji przygotowanej jako film wideo, krótkiego opisu jednego lub kilku case study, szablonów, które ułatwiają wykonanie ćwiczeń. Przy niektórych lekcjach jako bonus dołączone są artykuły szerzej opisujące dane zagadnienie.

WSTĘP

Oto materiały, które wprowadzą Cię w tematykę budowania marki pracodawcy.

W programie dwie prezentacje:

  1. Dlaczego firmy decydują się na działania employer brandingowe?
  2. Po co nam branding?

MODUŁ 1. ZDOBĄDŹ INFORMACJE

Ten moduł obejmuje 5 następujących lekcji:

  1. Jaka jest Twoja firma?
  2. Jak przeprowadzić audyt komunikacji w firmie?
  3. Jak przeprowadzić badanie kultury organizacyjnej w firmie?
  4. Jak oceniać rzetelność danych i informacji?
  5. Skąd czerpać informacje o kandydatach?

 

MODUŁ 2. ZROZUM ORGANIZACJĘ

Omawiane zagadnienia:

  1. Jakie są oczekiwania pracowników i kandydatów, a jakie pracodawcy?
  2. Jakie są wąskie gardła organizacji?
  3. Jakie są mocne strony organizacji?
  4. Jak ustalać cele działań employer brandingowych?
  5. Co będzie najtrudniejszym zadaniem employer brandingowym?

MODUŁ 3. ZAPROPONUJ EVP - OFERTĘ PRACODAWCY

Program został podzielony na 10 lekcji.