Julita Dąbrowska

Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego SGH oraz studiów podyplomowych: Zarządzanie Ludźmi w Firmie na ALK oraz Psychologia Społeczna w Zarządzaniu Rozwojem Organizacji w SWPS. Obecnie doktorantka zarządzania w ALK.

Autorka ponad 50 artykułów publikowanych w prasie branżowej: Brief, Home&Market, Marketing w Praktyce, Personel Plus, Personel i Zarządzanie.

Employer Branding

Jest jedną z pionierek employer brandingu, czyli procesu budowania marki pracodawcy w Polsce. 

Od 2011 roku organizuje coroczne Forum Employer Brandingu. W 2014 roku ukazała się jej pierwsza książka „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce”, która szybko zyskała uznanie czytelników. W dwa lata później została wydana druga książka „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami”. (Można ją kupić online.) Jest również sygnatariuszem Deklaracji Etyki w Employer Brandingu. Jej specjalnością jest przeprowadzanie diagnozy organizacji (w tym badania kultury organizacji) i opracowywanie strategii marki pracodawcy.

Corporate Branding

Jako konsultant dba o marki korporacyjne klientów.

Pierwsze doświadczenia w PR-ze zdobyła w 1996 roku. W 1999 roku założyła własną firmę, którą prowadzi do dziś. Od 2001 roku organizuje szkolenia i kursy. W latach 2001-2015 przeprowadziła 27 edycji kursu „Wstęp do zagadnień Public Relations” (40 H wykładów). Jest autorką ponad 20 szkoleń i warsztatów. W latach 2005-2009 była członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od 2011 roku jest wykładowcą akademickim i prowadzi zajęcia na temat „Ewaluacja Public Relations”.  W latach 2008-2011 była rzecznikiem prasowym jednego z centralnych urzędów administracji publicznej.

Consumer Branding

Wprowadziła na rynek polski 15 marek światowych. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała w największych międzynarodowych korporacjach: Unilever, The Coca-Cola Company, Schwarzkopf i Seagram. Była dyrektorem marketingu i członkiem kadry zarządzającej firm. Obecnie opracowuje strategie marketingowe dla klientów, strategie komunikacji marketingowej. Prowadzi też własne badania (ilosciowe i jakosciowe). Pracuje jako konsultant lub interim menedżer.

Edukacja

Od 2012 roku prowadzi bloga Wizerunek Pracodawcy. Jest gościem konferencji branżowych oraz organizuje webinaria.